بخاری هرمتیک اسمارت چگونه کار میکند؟

امروزه به دلیل تاکید بسیار بر صرفه جویی در مصرف انرژی، استفاده از وسایلی که این عملکرد را انجام می دهند، بسیار رایج شده است. یکی از آن ها بخاری هرمتیک هوشمند است. ممکن است تا به حال نام این بخاری را نشنیده یا اطلاعات شما درباره نحوه کار بخاطر هرمتیک اندک باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه بمانید تا علاوه بر آشنایی با سازوکار این بخاری، درباره خرید آن نیز اطلاعات کسب کنید.

با نحوه کار بخاری هرمتیک اسمارت بیشتر آشنا شویم

بخاری هرمتیک اسمارت یا هوشمند یکی از جدیدترین تولیدات بخاری است که می تواند به عنوان یک جایگزین مناسب برای سایر وسایل گرمایشی که عمدتا پر مصرف هستند، در نظر گرفته شود. درواقع بخاری هرمتیک گازی است و هنگامی که استفاده از آن آغاز می شود، می توانید تغییرات قابل توجهی را در قبوض گاز خود مشاهده کنید.

 اما نحوه کار بخاری هرمتیک اسمارت به چه صورت است؟ این بخاری شامل یک محفظه برای احتراق و شعله ها است که کاملا بسته بوده و هیچ ارتباطی با محیط بیرون خود برقرار نمی کند. به عبارت دیگر شعله بخاری نیازی به اکسیژن هوای محیط برای سوختن نداشته و هوای مورد نیاز برای این کار را از محیط بیرون بخاری تامین می شود. بخاری یک دودکش دوجداره دارد که دو لوله هم محور با هم داشته و علاوه بر تامین هوای آن برای سوختن، تمامی گازهای مضر را نیز به فضای بیرون هدایت کرده و همین عملکرد باعث ایمن شدن آن می شود.

 یک فن اگزاست برای این بخاری تعبیه شده است که باعث می شود دود به محیط برگشت نکرده و ایمنی آن حتی نسبت به بخاری های دیگر بسیار بالاتر باشد. شما کافی است بخاری را روشن کرده و آن را روی یک دمای مشخص به عنوان مثال ۳۳ درجه سانتی گراد تنظیم کنید. بخاری شروع به تامین حرارت تا این دما کرده و بعد از رسیدن به آن خاموش می شود. زمانی که دمای محیط یک درجه از ۳۳ درجه کمتر شود بخاری دوباره روشن خواهد شد تا کمبود گرما را تامین کند. این عملکرد به دلیل سیستم هوشمند بخاری است که باعث راحتی در کار نیز می شود.

دودکش دوجداره بخاری هرمتیک

آیا حتما باید در بخاری هرمتیک اسمارت، از لوله دوجداره برای خروج گازهای حاصل از احتراق استفاده کرد؟

اگر بخواهیم به صورت کوتاه پاسخ دهیم، جواب ما خیر است. در بخاری هرمتیک اسمارت الزامی نیست شما از لوله دوجداره برای خروج گازهای حاصل از احتراق استفاده کنید. در این صورت شما باید از لوله های به قطر 6 سانتی متر برای هدایت گاز به دودکش بتنی داخل دیوار منزل یا دودکش بتنی شومینه استفاده کنید. در این صورت بخاری اکسیژن مورد نیاز خود را از داخل محیط منزل تامین میکند و بخاری از حالت هرمتیک بودن، خارج میشود.

 

استفاده از بخاری هرمتیک برای کدام مکان ها مناسب است؟

به دلیل مزایایی که درباره نحوه کار بخاری هرمتیک بیان شد، استفاده از این بخاری مخصوصا بخاطر امنیت بالای آن برای بسیاری از اماکن توصیه می شود.

  • ساختمان های مسکونی

 بخاری های گازی هرمتیک یک انتخاب محبوب برای منازل مسکونی هستند. ویژگی های ایمنی آن ها را برای استفاده در داخل خانه ایده آل کرده و گرمایش کارآمد و قابل اعتماد را بدون به خطر انداختن کیفیت هوای داخلی ارائه می دهد. آن ها را می توان در مناطق مختلف خانه مانند اتاق نشیمن، پذیرایی، زیرزمین و فضاهای بزرگ بالای 45 مترمربع استفاده کرد.

  • ساختمان های آموزشی

 نحوه کار بخاری هرمتیک اسمارت بسیار مناسب برای مدارس، دانشگاه ها، مهدکودک ها و سایر ساختمان های آموزشی است. بهره وری انرژی و عملکرد ایمن بخاری ها به ویژه در محیط هایی که تعداد زیادی دانش آموز و کارمند وجود دارد، مهم است. این بخاری می تواند به راحتی در محیط های آموزشی نصب شود و تغییری در هوای محیط ایجاد نکند.

  • بیمارستان ها و تأسیسات مراقبت های بهداشتی

 بخاری های گازی هرمتیک هوشمند برای محیط های مراقبت های بهداشتی مناسب هستند. در این مکان ها هم حفظ کیفیت هوای داخل ساختمان و ایمن بودن آن برای سلامت و بهبودی بیمار بسیار مهم است. این بخاری ها می توانند گرمایش قابل اعتمادی را در اتاق های بیماران، اتاق های انتظار و فضاهای کارکنان ارائه دهند.

  • گلخانه ها

نحوه کار بخاری هرمتیک اسمارت برای گلخانه ها نیز بسیار مناسب در نظر گرفته می شود. هوشمند بودن این بخاری باعث می شود دمای گلخانه همیشه ثابت بماند و این موضوع برای گیاهانی که نیاز به رشد در آب و هوای گرم دارند بسیار ضروری و مهم تلقی می شود. هم چنین این بخاری ها هوای گلخانه را نیز تمیز نگه می دارند.

و در آخر، بهترین راه برای خرید بخاری هرمتیک اسمارت

حال که با نحوه کار بخاری هرمتیک استاندارد آشنا شدید و دانستیم که مزایای استفاده از این بخاری برای مکان های مختلف بسیار زیاد است و نسبت به انواع دیگر وسایل گرمایشی از نظر انرژی و سلامت هوای محیط ارجحیت دارد، ممکن است از خود بپرسیم که خرید این بخاری را چطور می توان انجام داد؟ به همین دلیل قصد داریم در این قسمت سپهر بنیان انرژی یکی از بهترین تولید کنندگان بخاری هرمتیک را به شما معرفی کنیم. این تولیدی یکی از با کیفیت ترین انواع بخاری ها در بازار را تولید می کند که ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

وسیله گرمایشی هرمتیک ساخت شرکت سپهر بنیان انرژی دارای ۱۱ سنسور هوشمند است. هم چنین برای آن صفحه نمایش لمسی و فناوری فن هات و بدنه سرد در نظر گرفته شده است. در این صورت بخاری با داغ شدن بدنه خود حرارت را منتقل نکرده و با استفاده از فن های تعبیه شده هوای گرم به محیط می رسد. گرید انرژی بخاری های تولید شده در تولیدی سپهر بنیان A است که نشان می دهد این وسیله به صورت بهینه کار می کند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت سپهر بنیان انرژی، بعد از آشنایی با مشخصات این بخاری ها نسبت به خرید آن به سادگی اقدام کنید.

شما میتوانید با مراجعه به صفحه فروشگاه سپهر بنیان انرژی، از آخرین قیمت و سایر مشخصات دقیق محصولات باخبر شوید

جهت مشاهده اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *